Мета: : Розвивати
відчуття ритму та музикальності, ігрову фантазію та творчість дітей. Вчити бачити
в повсякденних речах потенціальні ігрові матеріали; використовувати знайомі
модулі для створення власних етюдів. Вчити
взаємодопомозі, комунікабельності,
виховати почуття прекрасного, естетичні здібності та почуття
прекрасного.
Музичне оформлення: Музичні
записи різних стилів танцю
Технічні засоби: музичний центр, хустки.
Ведуча:
Сенсація року!
Зібрались сьогодні!
Наші найкращі зірки,
Але не Руслана не Кароль
А наші Чигиринські зірочки!
День такий лише раз у рік буває!
Лиш для вас
Колектив творчий
таланти представляє.
Колектив танцювальний
«Магнолія» маєм,
Дрижать стіни,
Коли виступаєм!
Всюди друзів ми знаходим,
Колектив - одна сім’я
І без танців ми не можем.
Вже прожити ані дня!
Колектив ми один і всі молодці
Живем і навчаємося у Чигирині.
Ми бажаємо вам щасливий політ,
Хай в серці байдужім розтопиться лід.
Хай з нами у танці настрій злітає,
Колектив «Магнолія» усіх вас вітає.
І зараз танцювати починемо.
Настав жаданий час
І наші щирі вміння
Хай подивують вас .
Танець__________________________________________________________
В зал забігає дівчинка, в яскравому одязі, кружляє, зупиняється серед залу.
Ігруня: Ох, Я все життя кудись поспішаю, бо ось цей пустотливий вітерець завжди мене підганяє в пошуках нових пригод. Він уже облетів усі країни, знає все найцікавіше в світі, а йому все мало.
Ну, і куди ти мене заніс на цей раз? Ось знову полетів, але я знаю, що він мене залишив тут ненадовго. Куди я потрапила цього разу?
Ой, скільки дітлахів! Доброго дня вам, любі діти! Давайте скоріше знайомитись. Всі мене звуть Ігруня - мандрівниця, бо я понад усе на світі люблю грати і мандрувати. Які ви всі гарненькі та усміхнені і, мабуть, дуже любите як я грати? Чи може книжки читати? А може вередувати? Що це ви: хто «так» хто «ні» ? Сьогодні всі ми танцюєм То ж відповідайте дружно мені!
В Будинку творчості любите бувати? Так?
В цьому залі танцювати? Так?
Танцювати і співати? Так
Після всього відпочити? Так?
Ну тоді ви всі талановиті? Так? (знак«В0!)
Сумно вам без гри сидіти? Так? Ви готові вже до гри? То ж рахуймо: Раз! Два! Три! Вжик!! (імітація рухів польоту)
Пропоную вам пограти в гру «Танок».
Ми з вами будемо перетворюватись в жителів різних країн і для цього нам буде потрібна лише хустка. Зараз я запрошую взяти хустки.
Ваше завдання почувши музику одягти хустку відповідно танцю, та трішки потанцювати
- на плечі-хустку, буде український ліричний;
- східний-прикрити обличчя;
- на бедрах - циганський.
- сиртаки - через плече.
- іспанський-на шиї;
-Ковбойський на шиї косинцем вперед або на обличчі:
Ігруня: До речі, а ви знаєте, чому ковбої і на сході носили хустки саме так? Так, вони прикривали ніс і рот від пилу, що нісся з-під копит коней, або під час піщаних та пилових бурь. А зараз гуртківці нашого колективу покажуть вам ковбойський танець.
Танець__Кантрі_______________________________________________
Ведуча. Ми вже трішки відпочили і настав час для проведення нашого другого конкурсу, який називається “ Терпсіхора”.
Ігруня: Я надіюся, що ви всі знаєте, хто така Терпсіхора? Так, покровителька танцю у древніх римлян. Молодці! Цей конкурс, як ви вже здогадалися – танцювальний. І зараз запрошую по одному учаснику від команди для участі у цьому конкурсі. (учасники виходять на сцену). Умови цього конкурсу такі: ви повинні під музику зробити постановку танцю ..... із оцими ось предметами. Предмети для танцю – на сцену! (помічники виносять на підносі і в руках речі, з якими учасники повинні поставити танець і роздають учасникам :
швабра; портфель, або чемодан; чайник; квітка; лялька; стілець; віник і т.д. )
Ведуча. Під музику, яка зараз прозвучить ви повинні продемонструвати цікаву хореографічну постановку – сюжетний танець. На виконання цього завдання ви маєте рівно 2 хвилини.
Ігруня: Вже кличе мене вітерець далі у мандри, мені було дуже весело з вами, навчайтесь, танцюйте, та не сумуйте, до зустрічі. (Дівчинка кружляє, зникає за дверима)
Танець _____________
